6 ci gun, 2024-04-27
KAVQA
Site menu
Catalog categories
KITABLAR [22]
mp3 [1]
mp3 yükle
Our poll
Sizce Azerbaycan Turkleri oyanillar???
Total of answers: 143
Main » Files » KITABLAR

İctimaiyyətlə Əlaqələr
[ ] 2008-06-07, 6:37 PM

 

İçindəkilər:

 

Giriş: İctimaiyyətlə Əlaqələr ...Lazımdırmı?. 1

I. Ümumi məlumatlar 2

II. Təşkilatlar və PR  strategiyalari 15

III. PR vasitələri və tədbirləri 32

IV. Bütün yollar KİV-dən keçir 50

Əlavə  I. Beynəlxalq "Pablik Rileyşnz" Assosiasiyası (BPRA) 66

Əlavə II. Pablik Rileyşnz üzrə Avropa Konfederasiyası (PRAK) 67

 

 

* * *

Giriş: İctimaiyyətlə Əlaqələr ...Lazımdırmı?

 

Uzun illər işlədikdən sonra bir də ətrafa diqqət yetirib görürsünüz ki,  sizin təşkilatınız artıq cəmiyyətdə və ya onun müəyyən dairələrində kifayət qədər tanınıb, lakin heç də hamı tərəfindən birmənalı qarşılanmır. Çoxları sizə hörmətlə yanaşır, lakin rəqiblər və bəzi «ağzıgöyçəklər» çalışırlar ki, sizin təşkilatınız və şəxsiyyətiniz haqqında pis fikir yaratsınlar, xoşagəlməz şaiyələr yaysınlar.

 

Belədə qarşınızda iki yol durur: birincisi, heç nəyə əhəmiyyət vermədən əvvəlki kimi vicdanla çalışmaq, necə deyərlər, xalqa xidmət etmək və inanmaq ki, «xalqın gözü tərəzidir»; ikincisi, təşkilatın imicini qorumaq və qaldırmaq üçün tədbirlər hazırlayıb həyata keçirmək - yayılan və  yayıla biləcək şaiyələrin mənbəyini araşdırmaq, onların cəmiyyətdə hansı təsirlər doğura biləcəyini proqnozlaşdırmaq, əməkdaşların təşkilatda davranış qaydalarını müəyyənləşdirmək, iş prosesində əlaqədə olduğunuz işgüzar dairələri özünüz haqqında mümkün qədər çox məlumatlandırmaq və s.

 

Kimsə deyə bilər ki, Azərbaycanda pablik rileyşnz, imicmeykerlik səmərəsiz  bir fəaliyyətdir. İlk baxışdan burada müəyyən məntiq var: pablik rileyşnz ictimai fikri öyrənmək, konkret məqsədlər və vasitələrlə ona təsir etmək sənəti və elmidir. Korrupsiyanın inkişaf etdiyi bir cəmiyyətdə isə ictimai fikrin rolu  minimuma enir və onu özün üçün müsbət istiqamətdə formalaşdırmağa səy göstərmək əhəmiyyətsiz işə çevrilir.

 

Lakin bu, ictimaiyyətlə əlaqəyə səthi baxışdan irəli gələn məntiqdir. Əslində, pablik rileyşnz - korporativ diplomatiya deməkdir. Geniş ictimaiyyətə təsir etmək, hər hansı ideya və ya təşkilat haqqında onun fikrini müsbət istiqamətdə formalaşdırmaq bu diplomatiyanın yalnız bir hissəsidir. Burada əsas fəaliyyət məhz maraqlı dairələrlə, ayrı-ayrı qruplarla, dövlət qurumları ilə daim əlaqədə olaraq onlarda təşkilat, lider və onun fəaliyyəti haqqında müsbət fikir yaratmaqdan ibarətdir.

 

 

 

...Bəs bu, nəyə lazımdır?

 

1. Hər bir təşkilatın tez-tez kreditə ehtiyacı olur - pul, mal və ya etimad kreditinə. Kredit vermək etibar etmək deməkdir. Cəmiyyət də, mal sahibi də, bank da krediti  adətən o təşkilata (şəxsə) verirlər ki, onun cəmiyyətdə yüksək imici, işgüzar dairələrdə nüfuzu olsun. Tanınmamış təşkilatın maliyyə dəstəyi almaq məqsədilə təqdim etdiyi biznes-planın və ya  layihənin son yeri çox zaman zibil yeşiyi olur. Müəyyən pablik rileyşnz kampaniyası aparmadan heç bir layihəyə uğur qazandırmaq olmaz.

 

2. İnsanlar kimi, təşkilatların da həyatında büdrəmələr olur. İctimaiyyətlə əlaqəyə etinasız yanaşan təşkilatlarda bu büdrəmələr bəzən iflasa gətirib çıxarır. Lakin pablik rileyşnz fəaliyyətini yüksək peşəkarlıqla quran təşkilatlar belə böhranları nisbətən asanlıqla keçirir, hətta bəzən bundan özlərinin xeyrinə də istifadə edirlər.

 

3. Cəmiyyətdə uğurla fəaliyyət göstərmək üçün onu yaxından tanım
Category: KITABLAR | Added by: muharibe
Views: 2496 | Downloads: 12 | Comments: 4 | Rating: 0.0/0 |
Total comments: 2
2 honey  
0
ictimaiyyetle elaqeler

1 aygul  
0
davami

Only registered users can add comments.
[ Registration | Login ]
Login form
Search
Site friends
Statistics

cemi 1
qonaq 1
istifadeci 0
Copyright MyCorp © 2024